Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Της ψυχής μου η παλέτα


Κόκκινο: συμβολιζει τον ερωτα,το παθος και την ενταση...γινεται πιο βαθυ οταν αυτα ερθουν σε επαφη μεταξυ τους
Ροζ: συμβολιζει την ψυχική αδυναμια και την παιδικοτητα...προσπαθω διαρκως να προσθετω ροζ πινελιες στη ζωη μου
Πρασινο: συμβολιζει την ενεργεια,την ελπιδα και την νεα ζωη...για εμενα ειναι το χρωμα των δασών,στα οποία κατοικουν οι πιο ομορφες Νεραιδες και τα πιο παραξενα Ξωτικά
Γαλαζιο: το χρωμα του ουρανου και της αρχης των ονειρων μου...
Σκουρο Μπλε: εξαγνίζει και βοηθα στο διαολογσμο,επισης ειναι το χρωμα των ανωτερων ψυχολογικων και νοητικων λειτουργειων...ετσι ειναι και μια ομορφη βραδιά ξαπλωνοντας κατω απο τον ξάστερο ουρανο..
Μπεζ: σαν την αμμο που αδειάζεις απο τα All Star σου μετα απο ενα τρελο και ζωηρό πρωινο στην ακρογιαλιά
Χρυσο: συμβολιζει την αφθονια ... σαν το απεραντο ηλιοβασιλεμα,που χαζευεις ενω βρισκεσαι μεσα σε μια σφιχτη και ζεστη αγγαλια
Πορτοκαλι: συμβολιζει τη δημιουργηκοτητα,τη ζεστασια και την ευημερια ..ειναι το χρωμα του φορέματος της δικής μου,μοναδικης νεραιδας
Ασημί:...φεγγαροσκονη επάνω στο βραδινό σου φορεμα
Κιτρινο:...απο τα αγαπημενα μου χρωματα ...συμβολιζει τη χαρα,τη σοφια και την ευχαριστη διαθεση..ειναι το πιο φωτεινο, αλλωστε,δεν ειναι τυχαιο που ειναι και το χρωμα του βασιλια Ηλιου
Μοβ:...το ψυχρο και απομακρισμενο κοκκινο... συμβολιζει την αρχοντια και την πνευματικοτητα,μα οταν υπαρχει σε μεγαλες ποσοτητες φερνει μελανχωλια
Μαυρο: ειναι το χρωμα της αγνοιας και των σκεψεων,που δεν ξερεις αν πρεπει να κανεις... σου ευχομαι σπανια να τα βρισκεις σκουρα...
Λευκο:...λευκη ειναι η αθωα ψυχη λευκη ειναι και η σιωπη σου , που ο θορυβος της ειναι τρομερα ενοχλητικος...μα ασπρα ειναι και τα συννεφα,που η φαντασια μου αφηνεται ελευθερη επανω τους και οργιαζει...
Ανοιχτο Καστανο: Ματακια μου ομορφα και αξεχαστα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: